The afternoon after... - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Giovani King - WaarBenJij.nu The afternoon after... - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Giovani King - WaarBenJij.nu

The afternoon after...

Door: Giovani

Blijf op de hoogte en volg Giovani

23 September 2018 | Turkije, Kusadasi

Om 13:00u werden wij wakker en deed gelijk de gordijnen open.
Wat een uitzicht!
De kamer met zeezicht overtrof alle verwachtingen.
In één klaps waren we alle ellende van de dag ervoor vergeten en konden we nu echt van de vakantie genieten!
Na een korte douche gingen we naar beneden voor een duikje in het zwembad. Uiteindelijk zijn we daar wel 3 uur gebleven.. heerlijk!
Ook hebben we een Spa en Welness voor morgen geboekt hier in het hotel. Hamam, Full Body Peeling, Foam Massage, Full Body Relax Massage.. we kunnen niet wachten!

Om 16:30u moesten we bij de lobby verzamelen. Daar zou onze reisleidster ons opwachten. Wat wij niet wisten, was dat zij alleen duits sprak. En wij verstaan haast geen duits. Ze begon meteen in het duits te praten, waarop ik zei: "Excuse me, do you speak english?" Ze keek me heel teleurstellend aan en zei: "No, just a little bitch..."
Bitch... haha, dat is ook weer duidelijk!